سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطر امیکرون بیخ گوش جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از مردم خواست به منظور جلوگیری از بحران کرونایی در منطقه در تزریق واکسن عجله کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: قطع به یقین سویه امیکرون در هفته‌های آتی وارد محدوده فعالیت این دانشگاه خواهد شد بنابراین برای پیشگیری از بحرانی جدید برای تزریق واکسن تعجیل کنند و به مراکز تعیین‌شده برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

به گفته او تحقیقات نشان داده است که با 3دوز تزریق واکسن، بدن به مقدار زیادی در مقابل این سویه جدید ویروس کرونا مقاوم خواهد شد.

امیکرون سویه ای جهش یافته از بیماری ویروسی کرونا است که با قدرت سرایت پذیری بیشتری نسبت به گونه های دیگر این بیماری در حال انتشار در جهان است.

شناسایی دو خرمشهری مبتلا به کرونا

سلمان زاده گفت: در شبانه روز گذشته 2  مورد ابتلا به کرونا در منطقه  جنوب غرب خوزستان ثبت شد که با مراجعه به مراکز درمانی خرمشهر خدمات سرپایی دریافت کردند.

او از بستری 2  بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان آبادان و ترخیص  سه  بیمار پس از بهبودی از بیمارستان، مجموع موارد بستری در بیمارستان های منطقه به علت کرونا را هفت نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون 338 هزار و 854 مورد بوده که از این تعداد 17 هزار و 961 نفر بستری و 14 هزار و 865 نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.