سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:

کار‌های بر زمین‌مانده فراوانی برای معرفی شهید سلیمانی داریم

نماینده دشتستان در مجلس گفت: کار‌های بر زمین‌مانده فراوانی برای نشان دادن نقش شهید سلیمانی در تامین امنیت داریم. او کار بسیار بزرگی در کشور‌های منطقه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در «همایش علمی - پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه» گفت: خیلی کار‌های بر زمین‌مانده در نشان دادن نقش شهید سلیمانی برای تأمین امنیت داریم. حاج قاسم الگوی جدیدی از انسانیت را معرفی و این قهرمان ملی کار بسیار بزرگی در کشور‌های منطقه کرد.

او گفت: در دو سال گذشته در برابر آنچه باید برای نشان دادن اقدامات شهید سلیمانی در رسانه انجام می‌شد، کم‌کاری زیادی صورت گرفته است. شهید سلیمانی بدون مرز از انسانیت دفاع می‌کرد و در حقیقت قهرمان دفاع از حقوق بشر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بسترهای رسانه‌ای خارجی مانند اینستاگرام با هرگونه محتوایی در حوزه شهید سلیمانی مقابله می‌کند. من هر ماه گزارشی را از طریق اینستاگرام به مردم ارائه می‌کنم، ولی این شبکه به علت عکس حاج قاسم تاکنون چندین بار صفحه شخصی من را مسدود کرده است.


بیشتر بخوانید


به گفته رضایی، این‌ها دارند جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و تلاش دارند شهید سلیمانی را به عنوان تروریست معرفی کنند. رسانه‌ها باید با جریان تحریف به طور جدی مقابله کنند چرا که در این زمینه کم‌کاری شده است. رسانه‌ها باید مراقب باشند جای شهید و جلاد عوض نشود.

او گفت: ما سرمایه و امکان مبارزه با غول رسانه‌ای غرب را نداریم، ولی می‌توانیم استراتژی امام (ره) را در این حوزه پیاده کنیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.