سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظارتی ویژه مقابله با گران فروشی و احتکار در گلستان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان از اجرای طرح نظارتی ویژه مقابله با گران فروشی و احتکار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، تقی حسام سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: به منظور پیش گیری از نابسامانی در بازار عرضه و تقاضا و برخورد قاطع با تخلفات گران فروشی و احتکار تولیدکنندگان، واردکنندگان، بنکداران و عمده فروشان کالا‌های اساسی، طرح  نظارتی ویژه مقابله با گران فروشی و احتکار همزمان با سراسر کشور از امروز در استان اجرا یی شد.

او ادامه داد: این طرح با همکاری و مشارکت سازمان صمت، اتاق اصناف،  جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی اجرا شده است.

حسام گفت:در زمان اجرای طرح، گشت‌های مشترک در ساعات اداری  و غیر اداری فعالیت‌های اقتصادی مرتبط را بازرسی و نظارت می کنند.

او گفت: هر چند درحال حاضر نیز گشت‌های مشترک در استان در حال نظارت هستند اما نظارت بر قیمت و کیفیت فروش و عرضه این اقلام به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: به صورت جدی و قانونی با متخلفین برخورد خواهد شد.

او گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی گرانفروشی، احتکار و جابجائی کالا به صورت غبر متعارف، مراتب را به صورت حضوری و یا از طریق تلفن ۱۳۵ و سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.