سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

کم مصرف ها آب رایگان دریافت می کنند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت:در «طرح ملی آب امید» آب بهای ۸۳ هزار و ۲۵۳ مشترک شهری و روستایی کم مصرف استان رایگان محاسبه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید هادی حسینی بیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بر اساس «طرح ملی آب امید»، مشترکان به چهاردسته کم مصرف، خوش‌مصرف، کم مصرف و بد مصرف تقسیم می‌شوند و مطابق این طرح؛ مشترکان کم مصرف که تا یک سوم الگوی مصرف را رعایت کنند ازتخفیف صد در صدی برخواردار خواهند شد.

او گفت:طرح تشویق اصلاح مصرف و حمایت از مشترکان کم مصرف به منظور ترغیب مشترکان به مدیریت مصرف تهیه شده است و  مطابق مصوبات مذکور چنانچه مصرف مشترکان معادل یک سوم میزان الگوی مصرف آب در استان باشد، مشترک مشمول آب رایگان خواهد شد که البته این نوع از تخفیف شامل سکونت‌گاه‌های غیردائم، باغ‌ویلا‌ها و واحد‌های مسکونی خالی از سکنه نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: این طرح از دی ماه سال گذشته به صورت رسمی کلید خورد وبرهمین اساس ۶۴ هزارو ۵۷۳ مشترک شهری و ۱۸ هزارو ۶۸۰ مشترک روستایی از مزایای این طرح (برخورداری از آب رایگان) بهره‌مند شدند.

حسینی بیدار گفت:بر همین اساس در بخش شهری ۹۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و در بخش روستایی ۱۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تخفیف شامل حال مشترکان کم مصرف شهری و روستایی شده است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.