سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان:

سرایت پذیری بالای سویه امیکرون ثابت شده است

فدایی گفت: هنوز نیم میلیون نفر در اصفهان واکسن کرونا را دریافت نکرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  رضا فدایی، مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت:  میزان انتشار بالای واریانت امیکرونبر همگان مبرهن است، میزان بستری‌ها و مرگ‌ومیر نشان می‌دهد کماکان روند کرونا در استان اصفهان ثابت است، اما با توجه به اینکه هنوز نیم میلیون نفر در اصفهان واکسن کرونا را دریافت نکرده اند معلوم نیست تا ده روز دیگر چه اتفاقی بیفتد.

نخستین مورد اُمیکرون در استان اصفهان در تاریخ هفتم دی ماه توسط  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گزارش شد که مربوط به  مردی ۳۰ ساله در شهر فلاورجان بود و پس از ان در روزهای بعد ۸ اصفهانی دیگر نیز به این سویه مبتلا شده‌اند.

به گفته مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت بالای ۱۸ سال، ۴۵۰ هزار نفر در اصفهان دُز سوم واکسن را دریافت کرده است،  روزانه ۱۸ هزار نفر برای دریافت دُز سوم واکسن به مراکز واکسیناسیون در اصفهان مراجعه می‌کنند.

بیش از نیم میلیون نفر از مرم اصفهان واکسن دز اول واکسن کرونا را دریافت نکردند، ۸۴ درصد بیش از ۱۲ سال یک دُز و ۷۴ درصد هم دو دُز واکسن را دریافت کرد و از ۳۲ هزار خانم باردار به ۲۳ هزار نفر واکسن کرونا تزریق شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.