سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سه ماهه سوم نخست سال؛

۴۶ سازه غیر مجاز در فریمان تخریب شدند

مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: در سه ماهه سوم سال ۴۶ ساخت و ساز با تغییر کاربری غیر مجاز در فریمان تخریب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی کاظمی فریمانی مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: بر اساس قانون، هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی خارج از محدوده شهر و روستا، نیاز به مجوز جهاد کشاورزی دارد و تفکیک و تقسیم کردن اراضی کشاورزی به قطعات کمتر از حد نصاب تعیین شده ممنوع می‌باشد. 

او گفت: اکثر تغییر کاربری‌ها در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها اتفاق می‌افتد؛ این تغییر کاربری ها، بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز می‌شود که با گشت‌های روزانه امور اراضی و شورای حفظ حقوق بیت المال تخلفات شناسایی و اخطار‌های لازم صادر می‌گردد و پس از کسب دستور لازم از دادستان شهرستان، اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیر مجاز می‌گردد.

کاظمی فریمانی گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، در سه ماهه سوم امسال، تعداد ۴۶ مورد تغییر کاربری غیرمجاز که در قالب دیوارکشی و پی کنی بوده است، در روستا‌های سعدآباد، موسی آباد و شهر فرهاد گرد این شهرستان به حالت اولیه اعاده گردید.

 مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: تأکید می‌شود کشاورزان از انجام تغییر کاربری‌های غیر مجاز اراضی کشاورزی خود اجتناب ورزند، در غیر این صورت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ب.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.