سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۲ دستگاه برداشت غیرمجاز شن و ماسه در سقز

رییس امور منابع آب سقز گفت: ۲ دستگاه ماشین آلات سنگین برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه این شهرستان بصورت شبانه با تلاش نیروی انتظامی متوقف شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عباس جاوید رییس امور منابع آب سقز اظهار داشت: این اقدام با پیگیری امور منابع آب شهرستان سقز و با همکاری نیروی انتظامی و تلاش پرسنل گشت و بازرسی این شهرستان میسر شد.

جاوید اضافه کرد: در این عملیات یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه کمپرسی در بستر رودخانه سقز توقیف و به کلانتری ۱۲ این شهرستان منتقل شد.

او افزود: در راستای حفاظت و حراست از رودخانه‌ها و تثبیت مالکیت دولت بر بستر، امور منابع آب سقز در سال جاری اقدام به رفع تصرف از بستر رودخانه‌های شهرستان کرده است و خوشبختانه میزان این تصرفات نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است.

رییس امور منابع آب سقر کاهش برداشت شن و ماسه از حریم رودخانه‌ها را پیگیری‌های شبانه روزی امور منابع آب و همکاری نهاد‌های قضایی و انتظامی در برخورد با متخلفین برشمرد و گفت: فرهنگ سازی و توجیه مردم نسبت به خطرات برداشت بی رویه و آگاهی بخشی از خطرات احتمالی ناشی از حوادث طبیعی در چند سال اخیر اجرا شده است.

جاوید تاکید کرد: صیانت از حریم و بستر رودخانه‌ها یک وظیفه همگانی است و امور منابع آب سقز از همکاری تمام مردم فهیم سقز و ادارات همکار بویژه فرمانداری ویژه، اداره صنعت معدن و محیط زیست تشکر و قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: توقیف ، سقز ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.