سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای سلامت اهواز:

۱۷ درصد افراد بالای ۱۲ سال دُز دوم واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند

احمدی بلوطکی گفت: حدود ۱۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان تاکنون واکسن مرحله دوم را تزریق نکرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی، دبیر شورای سلامت اهواز  گفت: حدود ۱۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان تاکنون واکسن مرحله دوم را تزریق نکرده اند و انتظار می‌رود هر چه سریعتر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: پوشش نوبت اول و دوم واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال نیز به ترتیب ۸۲.۷ و ۶۶.۸ درصد است و پوشش نوبت اول و دوم واکسیناسیون در افراد بالای ۱۸ سال در استان خوزستان نیز به ترتیب ۸۳ و ۷۶.۳ درصد است همچنین پوشش نوبت اول و دوم واکسیناسیون در افراد ۱۲ تا ۱۸ سال به ترتیب ۸۱.۱ و ۶۰.۷ درصد می‌باشد.

احمدی بلوطکی گفت: پوشش نوبت اول و دوم واکسیناسیون در غرب اهواز ۹۳ و ۷۳ درصد و در شرق اهواز به ترتیب ۹۳ و ۷۶ درصد است که این روند همچنان در حال انجام است و تزریق واکسن در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ۲ اصل مهم در پیشگیری از ابتلا به کرونا و به ویژه سویه اُمیکرون است.

به گفته دبیر شورای سلامت اهواز تاکنون ۹۱.۹ درصد جمعیت هدف تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی بهبهان یک دُز و ۸۰.۲ درصد هر ۲ دُز را دریافت کردند همچنین ۸۵.۴ درصد جمعیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی شوشتر یک دُز و ۶۹ درصد هر ۲ نوبت واکسن را تزریق کرده اند. ۸۳.۵ و ۶۷.۱ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز به ترتیب دُز اول و دوم را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.