سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم‌ترین رویداد‌های حوادث خبری ۱۱ دی‌ماه فارس را بخوانید

مهم‌ترین حوادث یازدهم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه یازدهم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودرو پراید سرقتی در ممسنی

جانشین فرمانده انتظامی ممسنی از کشف یک دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه و دستگیری سارق خبر داد.

سرهنگ شهرام افشاری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

او گفت: با استعلام اولیه مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت در یکی از شهرستان‌های همجوار را دارد که خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در این خصوص یک سارق دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرقت موتورسیکلت در یزد و کشف در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ انقلاب شهرستان آباده هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و بدون صاحب مشکوک شدند.

او عنوان کرد: ماموران در استعلام اولیه از سامانه پلیس مطلع شدند که موتورسیکلت مذکور مسروقه و سابقه سرقت از استان یزد را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند، مجهز کنند.

محکومان متواری زیر ذره بین پلیس

فرمانده انتظامی فسا از اجرای مستمر طرح دستگیری محکومان متواری در آن شهرستان و دستگیری ۱۶ نفر خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: در راستای توسعه امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، پلیس شهرستان طرح دستگیری محکومان متواری را در دستور کار خود قرار دارد.

او افزود: در این راستا و در چند عملیات جداگانه، کاراگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با اقدامات فنی و ردگیری‌های تخصصی، تعداد ۱۶ مجرم که عمدتا به دلیل ارتکاب جرائم خشن و قاچاق کالا محکوم و متواری شده اند را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دهند.

این مقام انتظامی با قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه قانون گریزان، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف موتورسیکلت قاچاق یک میلیاردی در زرین دشت

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت گفت: با تلاش ماموران پلیس، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: پس از اطلاع ماموران از نگهداری موتورسیکلت قاچاق در یک منزل شخصی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ صالحی فرد گفت: در جریان این بازرسی، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی زرین دشت از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد و گفت: ارزش این موتورسیکلت قاچاق طبق نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق کنتور‌های آب در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری سارق کنتور‌های آب با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب از منازل شهروندان در شهر مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی، بکارگیری شگرد‌های خاص و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی، به سرقت بیش از ۲۰ فقره سرقت کنتور آب از منازل شهروندان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی در این رابطه یک خریدار اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از منزل خریدار اموال مسروقه، یک عدد پمپ آب و ۳ عدد کنتور آب مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه سارق تحویل مرجع قضائی شد، افزود: مشارکت شهروندان نقش بسزائی در پیشگیری از سرقت و ناکام گذاشتن سارقان دارد و از مردم انتظار می‌رود با رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

ماینر‌های قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳ دستگاه ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران کلانتری ۱۳ شهر لطیفی این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل نگهداری واستفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل شدند.

او بیان کرد: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی ازآن منزل تعداد ۳ دستگاه ماینر قاچاق و متعلقات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ماینر‌های قاچاق یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.