سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۴زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک‌های خیران درسیستان و بلوچستان

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت : ۴۴زندانی جرائم غیرعمد این استان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴زندانی جرائم غیرعمد ۱۶نفر در زاهدان، ۱۲نفر در زابل، یک نفر در خاش، ۶نفر در سراوان، ۲نفر در ایرانشهر و هفت زندانی نیز در چابهار چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی گفت: از این تعداد یک نفر به دلیل تصادف شبه عمد، ۲۹نفر مهریه، ۲نفر نفقه و ۱۱نفر نیز به علت محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می‌کنند که مجموع بدهی آنان ۳۲۹میلیارد ریال است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان  گفت:  از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۳زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی گفت: میزان گذشت شاکی برای آزادی این افراد بیش از ۴۵۸میلیارد تومان، آورده مددجویان بیش از ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان، تسهیلات بانکی ۲۵۰میلیون تومان، کمک ستاد دیه استان بیش از یک میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان، کمک ستاد دیه کشور ۳۹۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان، اعسار به تقسیط بیش‌از ۱۸میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان و صندوق تامین خسارات بدنی۲۳۳میلیون و ۷۵۰هزار تومان بوده است.

سجادی گفت: شماره حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک‌اندیش است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.