سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان در صدور اسناد کشاورزی رتبه سوم کشور را کسب کرد

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: این سازمان در سال جاری در بحث ساماندهی، تثبیت مالکیت و صدور اسناد کشاورزی رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی فتحی رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی طی سال جاری ۹۰۰ مورد به مساحت یک هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان تعیین تکلیف شده است.

فتحی اضافه کرد: در اجرای تفاهم نامه صدور اسناد کاداستر در اراضی کشاورزی هم ۹۰۰ پرونده در جهاد کشاورزی استان تشکیل و تاکنون ۱۵۰ فقره سند در اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده است.

او از کسب رتبه سوم این سازمان در ساماندهی، تثبیت مالکیت و صدور اسناد کشاورزی خبرداد و گفت: در زمینه حفاظت از اراضی کشاورزی هم رتبه ۱۱ را در بین ۳۲ استان کشور بدست آورده‌ایم.

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان  یادآور شد: سازمان جهاد کشاورزی استان رتبه چهارم کشور را هم در واگذاری اراضی منابع ملی برای اجرا و توسعه طرح‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی از طریق کمیسیون‌های مواد ۲، ماده ۲۱ دستورالعمل واگذاری و هیات نظارت ماده ۳۳ کسب کرده است.

فتحی اظهار داشت: در سال جاری ۱۰۴ پرونده مربوط به واگذاری اراضی کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار مترمربع و ۲۰ فقره به مساحت ۴۷۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع اراضی غیرکشاورزی در این سازمان موردبررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.