سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین کانکس سیارخانه بهداشت وارد اندیمشک شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: یک دستگاه کانکس سیار خانه بهداشت خریداری و به زودی در مناطق صعب العبور مستقر خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: عشایر و روستاییان ساکن در مناطق دوردست همواره از خدمات بهداشتی مناسب محروم بوده اند، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان شهرستان توسعه خدمات بهداشتی برای افراد این مناطق بوده است.

او افزود: در همین جهت توانستیم با حمایت حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی وجهانگیری فرماندار این شهرستان یک دستگاه کانکس سیار با تجهیزات کامل و دارای ۳ پنل خورشیدی خریداری کنیم.

کاظمی اضافه کرد: برای ساخت این کانکس سیار مبلغ ۵ میلیارد ریال هزینه شده است که به زودی در مناطق صعب العبور بخش الوار گرمسیری اندیمشک مستقر خواهد شد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، پیش از این نیز کادر درمان به صورت دوره‌ای و منظم به افراد در مناطق محروم خدمات رسانی می‌کردند، اما اکنون با استقرار این کانکس سیار خانه بهداشت که کاملا مجهز بوده، می‌توانیم خدمات بهداشتی را در کمترین زمان به عشایر و روستاییان به ویژه گروه‌های هدف مانند مادران باردار و نوزادان آن‌ها که در مناطق دورافتاده ساکن هستند، ارائه دهیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.