سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام :

انتقام عاملان شهادت سردار سلیمانی حتمی است

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه بدستور رئیس جمهور آمریکای جنایتکار بهای سنگینی بود که ایران پرداخت و بدون شک انتقام خون این سردار والامقام از سردمداران آمریکایی حتمی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام در مصلی امام خمینی (ره) ایلام گفت: شهادت ایشان جهان اسلام را عزادار کرد و خبر شهادتش اشک رهبر معظم انقلاب اسلامی را درآورد.

او با بیان اینکه مردانگی مردان و جوهره آن‌ها در شدت حوادث شناخته می‌شود، ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی نه تنها برای ایرانیان بلکه برای کشور‌های مسلمان نیز سنگین بود.

حجت الاسلام والسلمین کریمی تبار اظهار کرد: هنگامیکه آمریکا عراق را تصرف کرده بود سردار سلیمانی دو ماموریت خروج آمریکا از عراق و برگزاری انتخابات در این کشور بر پایه آرا مردم را در این سرزمینی پرتنش بر عهده گرفت.

خطیب جمعه ایلام بیان کرد: سردار سلیمانی شرایط عراق را تغییر و موجب شد آمریکایی‌ها از این کشور خارج و با حضور در انتخابات و دادن رای سرنوشت خود را تعیین کنند و این عظمت سردار سلیمانی را نشان می‌دهد.

او تاکید کرد: سردار سلیمانی سربازی بود که برای دفاع از وطن تسلیم دشمن نشد و تا آخرین لحظه مقاومت کرد.

خطیب جمعه ایلام با ذکر اینکه آمدن آمریکا در عراق و افغانستان برای ایجاد ناامنی در ایران بود، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی آنچنان این سرزمین را امن و همچنین توانست داعش را برای همیشه نابود کند و این عظمت حاج قاسم سلیمانی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام کریمی تبار ابراز امیدواری کرد روز سخت انتقام این سرباز دیر نباشد و با صلابت تمام از رییس جمهور آمریکا و مجریان و همدستان آن‌ها انتقام گرفته و آه و ناله آن‌ها به گوش جهانیان برسد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.