سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹ هزار واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی زنجان احداث می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی و مطالعات مسکن استان زنجان گفت: بیش از ۹ هزار واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی زنجان احداث می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،کردلو رئیس اداره برنامه‌ریزی و مطالعات مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از ۹ هزار واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی زنجان احداث می‌شود.

او گفت: بر اساس آمار دریافتی از  سامانه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن تا ۵ دی‌ماه امسال بیش از ۴ هزار و ۶۰۸ نفر از استان زنجان در این طرح ثبت‌نام کردند.

او افزود:  سهمیه پیش‌بینی شده برای ساخت مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن در کشور برای چهار سال آینده ۴ میلیون واحد است که از این تعداد ۷۱ هزار و ۱۳۵ واحد سهمیه استان زنجان خواهد بود.

کردلو با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی برای چهار سال آینده در قالب‌های متنوع برای اقشار مختلف جامعه در استان زنجان ساخته می‌شود تاکید کرد: تولید مسکن در بخش روستایی به تعداد ۲۰ هزار واحد، استیجاری ۳ هزار و ۲۳  واحد،   بخش خصوصی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد، در محلات هدف بازآفرینی ۹ هزار و ۲۱ واحد، برای دهک‌های متوسط به بالا نیز ۳ هزار و ۷ واحد و تامین مسکن برای گروه‌های با درآمد متوسط به پایین ۳ هزار و ۷ واحد و گروه‌های کم‌درآمد هم ۱۲ هزار و ۲۸ واحد تعیین شده است.


او ادامه داد: در حال حاضر تامین زمین برای ۲۱ هزار واحد مسکونی صورت گرفته  است.

کردلو گفت: استان زنجان  در فاز نخست نهضت ملی مسکن به لحاظ تایید نهایی متقاضیان، ثبت‌نامی‌ها، تخصیص پروژه و مبلغ واریزی نسبت به جمعیت، رتبه نخست کشوری را از آن خود کرده است. ثبت‌نام نهضت ملی مسکن یک ماه بعد از ابلاغ قانون جهش تولید از ۲۸ مهرماه در سامانه saman.mrud.ir آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.