سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین دوره جشنواره بسیج سازندگی در زنجان

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از انتشار فراخوان دومین دوره جشنواره بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در زنجان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، پیری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از انتشار فراخوان دومین دوره جشنواره بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی خبر داد.

او گفت: این جشنواره برای دومین سال متوالی، در استان زنجان برگزار می‌شود.

سرهنگ پیری ادامه داد:  جشنواره بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، امسال در بخش‌های عکس، خبر، مصاحبه و گزارش برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان،آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۳۰ دی‌ماه عنوان کرد و افزود: مراسم اختتامیه نیز بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

او  با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره  تجلیل از خدمات گروه‌های جهادی است گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات و نحوه ارسال آثار به کانال‌های روبیکا و ایتا مراجعه و یا آثار خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۴۶۵۹۱۳۳۵ ارسال کنند.

او افزود: در این جشنواره از برترین‌های رسانه‌ای تقدیر و از گروه‌های جهادی شاخص، خیران پروژه‌های محرومیت‌زدایی و کارآفرینان برتر تجلیل می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: از فعالیت هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۰۰ گروه جهادی به صورت محله‌محور و ۴۰۰ گروه به صورت جغرافیامحور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.