سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاوه در میان ۱۰ نامزد شهر سالم جهانی قرار می‌گیرد

سرپرست فرمانداری پاوه با اعلام اینکه پاوه در میان ۱۰ نامزد شهر سالم جهانی قرار می‌گیرد، گفت : باید مزیت‌های اختصاصی شهرستان پاوه معرفی و برند شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه گفت : باید جایگاه واقعی پاوه را در کشور و جهان آنطوری که شایسته است، معرفی کنیم.

او با بیان اینکه امروز دانش برندینگ در شناسایی مزیت‌ها و معرفی آن راه خلق ثروت در کاهش آسیب هاست، گفت : تلاش برای انتخاب شهر پاوه به عنوان شهر سالم اولین اقدام در برندینگ ظرفیت‌های پاوه است که ریشه در فرهنگ و دینداری مردم دارد.

بالایی با اشاره به اینکه این برندینگ در بخش فرهنگی ملموس و ناملموس، میراث طبیعی و تاریخی، آداب و رسوم و معماری است، افزود: باید با ظرافت و دقت در تامین نظر دستگاه‌ها فرهنگی ناظر قدم برداریم.

سرپرست فرمانداری پاوه افزود: تلاش برای انتخاب پاوه به عنوان شهر سالم گامی در تکمیل زنجیره ظرفیت‌های متعدد است و نقش و جایگاه شهرستان را ارتقاء خواهد داد.

او از همه دستگاه‌هایی اجرایی خواست شخصا و یا نماینده ثابت، تام الاختیار و ذیصلاح خود را جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی و پیگیری امور مرتبط معرفی نمایند.

بالایی خواهان تشکیل کمیته‌های تخصصی در این ارتباط شد و افزود: هر چند نامزدی پاوه در بین شهر‌های کشور اقدام ارزشمند و موثری است، اما راه سخت و خوشی را در مسیر ایجاد شهر سالم پیش رو داریم که موفقیت آن در گرو مشارکت و همراهی یکایک شهروندان و مسوولیت پذیری آنان در مسیر است.

سرپرست فرمانداری پاوه نامزد شدن پاوه در فهرست شهر‌های سالم جهانی را یک فرصت برای شناخت آسیب‌ها و تلاشی ارزشمند در مسیر ارتقای شاخص‌های سلامت دانست و افزود: فرهنگ بالا، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، ریشه دینداری و باورمندی مردم راه را بر تحقق این هدف هموار خواهد نمود.

بالایی گفت: با تشکیل دفاتر تسهیل گری در محلات و توانمندسازی جوامع محلی از تمام ظرفیت‌های موجود برای موفقیت در مسیر بهره‌مند شویم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.