سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه همه جانبه اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی شوشتر در اولویت سازمان اورژانس کشور

در دیدار رییس اورژانس پیش بیمارستانی شوشتر با رییس سازمان اورژانس کشور در خصوص توسعه همه جانبه مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گفتگو کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  در حاشیه سی و پنجمین همایش روسای مراکز اورژانس کشور در آبادان، رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر و رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان شوشتر با رییس سازمان اورژانس کشور دیدار و در خصوص توسعه همه جانبه مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان شوشتر با  او گفتگو کردند.

کلانتر رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: فوریت‌های پزشکی شوشتر با ورود چندین دستگاه آمبولانس، توسعه نیروی انسانی و احداث پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای به توفیقات خوبی دست یافته، اما با توجه به حادثه خیز بودن شهرستان، تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی در پیش دارد.

او افزود: همچنان جای خالی اتوبوس آمبولانس، موتورلانس و ساختمان استاندارد مرکز کنترل عملیات (EOC) احساس می‌شود که از سازمان اورژانس کشور انتظار داریم براساس توافقاتی که در گذشته با این سازمان انجام شده نسبت به تخصیص و پرداخت اعتبارات آن به شهرستان تعجیل نماید.

 میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور نیز در این دیدار گفت: ان شاء الله بزودی تفاهم نامه‌ای با دانشکده علوم پزشکی شوشتر منعقد خواهیم کرد و موارد درخواستی مرکز اورژانس این شهرستان را در اولویت تخصیص و پرداخت اعتبارات قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.