سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام پناهیان:

اگر منتظر باشیم همه مسئولان شبیه شهید سلیمانی شوند «انتظار بیهوده» است

استاد دانشگاه گفت: اگر منتظر باشیم همه مسئولان شبیه سردار شهید سلیمانی شوند یک انتظار بیهوده است؛ دین برای پخش کردن قدرت بین مردم آمده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیات امنای بنیاد هدایت گفت: اگر منتظر باشیم همه مسئولان شبیه سردار شهید سلیمانی شوند یک انتظار بیهوده است؛ دین برای پخش کردن قدرت بین مردم آمده است.

او افزود: اساتید انقلابی، میهن پرست و دلسوز در کشور بسیارند، اما آیا با هم آنگونه که باید در ارتباط هستند؟ دانشجویان نخبه و جهادی باهم شبکه نیستند، پس هیچ اتفاق موثری برای جامعه رخ نمی‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان ۹ دی را محصول باند‌های سیاسی دانست که مردم منتظر این هستند تا باند‌های سیاسی جای خود را به دیگری بدهند در حالی که کار باید دست خود مردم باشد.

به گفته این استاد دانشگاه باند سیاسی خوب هم به تنهایی نمی‌تواند مشکلات جامعه را برطرف کند بلکه باید به حضور و تشکیلات مردمی معنی بخشید.

ضو هیات امنای بنیاد هدایت گفت: هنر شهید سلیمانی این بود که توانست احساس مسوولیت را در خون جوانان به جوش آورد و کار را به دست خود مردم بدهد؛ به جای اینکه یک مسوول خوبی باشد، خوبی خود را در بین مردم برده و احساس مسوولیت را بین آن‌ها تقسیم می‌کرد.

او با بیان اینکه دانشمندان عامل اصلی نبود احساس مسوولیت اجتماعی را بروکراسی می‌دانند ادامه داد: در دبستان، دبیرستان و دانشگاه با نوعی بروکراسی جوانان را تربیت می‌کنیم و اگر هم از این میان جوان خوبی در آمده تنها معجزه عقل، فطرت و خانواده بوده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.