سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تکمیل طرح ملی آزادراه شهید سلیمانی تا پایان دولت سیزدهم

قاسمی گفت: آزادراه کمربندی سردار شهید سلیمانی که قاسمی گفت:بخشی از شاهراه بزرگ شمال به جنوب کشور است تا پایان دولت سیزدهم تکمیل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از کارگاه احداث آزاد راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محدوده استان قم گفت: ۷۵ کیلومتر از طرح بزرگ و مهم شاهراه شمال به جنوب کشور که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده است در استان قم واقع شده است و با بهره بردرای از آن مشکل کمربندی قم نیز حل می شود.

قاسمی گفت: آزادراه کمربندی سردار شهید سلیمانی که قاسمی گفت:بخشی از شاهراه بزرگ شمال به جنوب کشور است تا پایان دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
.او افزود: براساس قراردادی که با سرمایه گذار بخش خصوصی بسته شده عملیات اجرایی قم راهجرد و اراک تا بروجرد آغاز شده است و تا پایان دولت سیزدهم تکمیل خواهد شد.

آزادراه سردار شهید سلیمانی برای کاهش بار ترافیکی کمربندی امام علی (ع) که با توسعه شهر قم در داخل شهر قرار گرفته احداث، در حال احداث است.

در حال حاضر کمربندی امام علی (ع) از مهم ترین محورهای پرتردد و حادثه خیر قم است.

آزاد راه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که در محدوده استان قم، جایگزینی برای کمربندی امام علی علیه السلام محسوب می شود، شاهراهی است که بندر امام خمینی(ره) در جنوب ایران را به شهر رشت در شمال کشور متصل می‌کند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.