سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

مترو قم وارد مرحله تست گرم می‌شود

وحیدی گفت: ۵ گزینه برای تست گرم واگن‌های متروی قم مطرح شده است که در هفته‌های آتی یکی از آن‌ها مبنا قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، احمد وحیدی وزیر کشور عصر پنجشنبه در حاشیه سفر استانی دولت سیزدهم و بازدید از پروژه عمرانی متروی قم گفت: با توجه به اینکه ۶ کیلومتر از عملیات اجرایی پروژه متروی قم آماده شده است، گزینه‌هایی برای تست گرم واگن‌ها مطرح شد که برخی از آن‌ها سهل الوصول‌تر و برخی پایدارتر هستند.

وزیر کشور  عنوان کرد: انجام این تست برای تامین واگن و حمل و نقل مسافر خواهد بود که در دو یا سه هفته آینده مسائل جانبی موضوعات مجددا مورد بحث قرار می‌گیرد و یکی از گزینه‌ها به عنوان مبنا عملیاتی خواهد شد.

وزیر کشور در ادامه سفر به استان قم از سایت دفن زباله البرز این استان نیز بازدید کرد.

عملیات اجرایی احداث خط A مترو قم در نیمه دوم سال ۸۸ با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آغاز شد، راه اندازی خط مترو قم به ۲ مرحله تقسیم بندی شده است که در مرحله نخست مسیر قلعه کامکار تا میدان مطهری و در مرحله دوم مسیر میدان مطهری تا ایستگاه مسجد مقدس جمکران راه اندازی می‌شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز وارد قم شد.

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به قم از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) آغاز شد.

مراسم رسمی استقبال از آیت الله رئیسی در بدو ورود وی به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: متروی قم ، وزیر کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.