سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ایران برای اعزام کاروان به منظور زیارت عتبات مقدسه سوریه

سفیر ایران در دمشق در دیدار با وزیر گردشگری سوریه از آمادگی ایران برای اعزام کاروان به منظور زیارت عتبات مقدسه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رامی مرتینی وزیر گردشگری سوریه در دیدار مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با تاکید بر اهمیت و نقش بخش گردشگری در تقویت روابط بین ملت ها، از برنامه های این وزارتخانه به منظور تشویق شهروندان سوری برای سفرهای سیاحتی به ایران خبر داد.

  مرتینی با استقبال از گسترش روابط دوجانبه در بخش گردشگری، از تمایل خود به منظور افزایش سفرهای زیارتی و سیاحتی بین دو کشور سخن گفت و افزود: باید مقاصد گردشگری ایران به شکلی روزافزون به شهروندان سوری معرفی شود تا در آینده شاهد افزایش سفر بین ایران و سوریه باشیم، بویژه آنکه میدانیم توریسم درمانی در ایران بسیار شاهد رشد و پیشرفت بوده است. موضوع پرواز مستقیم یکی از ضرورت های مهم برای توسعه گردشگری است که ایران و سوریه از این امتیاز برخوردارند و ما باید از این ظرفیت برای افزایش سفرهای فیمابین بهره ببریم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز در این دیدار با تاکید بر ظرفیت های موجود برای از سرگیری سفر زائران ایرانی به سوریه، از آمادگی ایران برای اعزام کاروان به منظور زیارت عتبات مقدسه این کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد حضور این زائران در دمشق باشیم.

انتها پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۲۰:۰۲ ۰۹ دی ۱۴۰۰
سلام
متاسفانه هر روز میگید امروز، فردا، از دوماه شده قراره اعزام ها شروع بشه، گفتند ۱۲ اولین پرواز، بعد الان میگید در اینده نزدیک، چطوریه ک هر روز حرفاتون عوض میشه، لطفا مدت زمان اقامت هم زیر یکهفته، نباشه، خسته شدیم از این همه انتظار، لطفا این هفته اعزام ها شروع شود، وانتخاب مدت زمان ازاد باشه ک بتونیم بیشتر اونجا باشیم