سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

با حماسه آفرینی مردم در ۹ دی نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شد

علی پورمیرزایی گفت: روز ۹ دی با کنار رفتن نقاب فتنه گران، حق بر همه آشکار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی پورمیرزایی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: ۹ دی روزی است که امید دشمنان و منافقین برای نابودی انقلاب اسلامی به یاس تبدیل شد.

او ادامه داد: ۹ دی روزی است که با روشن شدن حقایق و کنار رفتن نقاب فتنه گران، حق بر مردم حق مدار ایران آشکار شد.

پورمیرزایی گفت: وقتی مردم دیدند که تعدادی افراد به بهانه دروغ بزرگ تقلب در انتخابات کار را به رویارویی مستقیم با نظام و ارزش‌ها همچنین توهین به امام حسین (ع) کشاندند، فهمیدند عوامل ضد دین و مزدور قصد سوء استفاده از احساسات مردم و ایجاد چالش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.

او ادامه داد: فتنه ۸۸ که با شگرد دروغ بزرگ با محوریت تقلب و به وسیله تعدادی از انقلابی‌های سابق مشتاق قدرت آغاز شده بود با نقش آفرینی نکردن و نبود روشنگری خواص زمینه سوء استفاده و به میدان آمدن منافقان و دشمنانی را فراهم کرد که به صورت آشکار به وسیله آمریکا و سایر کشور‌های مستکبر هدایت و خط دهی شده بودند.

او گفت: تبری نجستن سیاسیون مدعی تقلب از انقلاب، نقشه‌های شومی که جبهه استکبار برای نظام اسلامی کشیدند همچنین التزام نداشتن به قوانین و پیگیری نکردن اعتراضات از مسیر‌های قانونی پیش بینی شده بر آتش فتنه و افزایش شبهه در میان مردم افزود.

او ادامه داد: اگر روشنگری‌های عمارگونه رهبری در طول ماه‌های فتنه و مدیریت عادلانه و حکیمانه رهبرنبود مشخص نبود سرنوشت کشور چه طور رقم می‌خورد.

پورمیرزایی گفت: خواص بی بصیرت و سیاسیونی که هیزم این فتنه را مهیا کردند باید بابت این خسارت بزرگ که به کشور وارد کردند در درگاه الهی پاسخگو باشند و این افراد لیاقت مسئولیت در انقلاب اسلامی و حفظ این امانت الهی را ندارند.

او ادامه داد: بازخوانی دقیق فتنه ۸۸ می‌تواند برای مردم به خصوص جوانان امروز درس آموز و چراغ راهی برای انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.