سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین دامدار کارت کشور در کاشان صادر شد

نخستین دامدار کارت کشور با حضور جمعی از مدیران و مسئولان در کاشان صادر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مراسم صدور نخستین دامدار کارت کشور جمعی از مسئولان و مدیران در شهرستان کاشان حضور داشتند.

رضا مظلومی رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به اهمیت امنیت غذایی گفت: یکی از مهمترین زنجیره‌های تأمین امنیت غذایی در کشور دامداران هستند و از این رو باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین چالش‌های دامداران تأمین نهاده‌های دامی است، گفت: برای این مهم وجود نقدینگی و سرمایه در حال گردش بسیار مهم و با اهمیت است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به اینکه دامدار کارت بخشی از این مشکل دامداران را می‌تواند مرتفع کند، گفت: دامدار کارت توسط بانک کشاورزی صادر می‌شود تا مورد استفاده دامداران قرار گیرد.

وی گفت: در کاشان حدود ۲۰۰ هزار رأس دام سبک و حدود ۱۰ هزار رأس دام سنگین وجود دارد.

سود ۱۱ درصد همراه با بازپرداخت یک ساله برای دامدارکارت‌های صادر شده

نائینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در منطقه کاشان و آران و بیدگل نیز در این مراسم گفت: کشاورزی و دامداری علاوه بر اینکه نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی دارد در آموزه‌های دینی و اسلامی نیز به اهمیت آن پرداخته شده است.

وی ضمن اشاره به لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات دامداران و کشاورزان گفت: دامدارکارت یک ایده بدیع برای حمایت از دامداران است که با ابتکار وزیر جهاد کشاورزی شکل گرفت.

نائینی با اشاره به اینکه میزان اعتبار یافته برای دامدار کارت از ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال است، گفت: این مبلع با سود ۱۱ درصد و بازپرداخت یک ساله به دامداران اعطا می‌شود.

وی گفت: این کارت صرفاً برای خرید و تأمین نهاده‌های دامی است.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.