سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد:

تحکیم وحدت ملی مهمترین دستاورد حماسه ۹ دی بود+ عکس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: تحکیم وحدت ملی و تجدید بیعت مردم با ولایت از مهمترین دستاورد‌های حماسه بزرگ ۹ دی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: بزرگداشت سالروز ۹ دی که در مسجد جامع مهاباد برگزار شد، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حرکت حماسی خود در ۹ دی سال ۱۳۸۸، پاسخی کوبنده به فتنه گران و کسانی دادند که فکر براندازی اصل نظام را در ذهن می‌پروراندند.

آقا محمدی گفت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش سران فتنه و استکبار جهانی را ناکام گذاشت، شایسته بود که سران فتنه و کسانی که باعث ضربه به بدنه نظام جمهوری اسلامی بودند، مجازات شده و به سزای اعمال خود برسند که الطاف و گذشت رهبری شامل حال روسیاهان این جریان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: پیروی از فرمایشات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری ضامن رستگاری و شکست دشمنان و بدخواهان است.

حجت‌الاسلام آقامحمدی گفت: بصیرت و همراه کردن مردم در این روز قابل توجه و ماندگار بود، حضور حداکثری و ۸۵ درصدی افراد واجد شرایط در انتخابات سال ۸۸ توسط سران فتنه به کام مردم تلخ شد و در روز ۹ دی با رسوا شدن دشمنان آب پاکی بر دست بدخواهان نظام ریخته شد.

وی گفت: نه توطئه سال ۸۸ و نه توطئه‌های قبل و بعد از آن تمام شدنی نیست و تا زمانی که انقلاب اسلامی و ملت ایران وجود دارد، آمریکا و ایادی آن‌ها به دنبال توطئه و ضربه زدن به کشور ما هستند و ما هم از تاریخ مان درس گرفته ایم که رمز پیروزی، پیروی و اطاعت از رهبری است.

یازدهمین سالگرد حماسه ماندگار نهم دی ماه، امروز طی مراسمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مسجد جامع مهاباد گرامی داشته شد.

حماسه نهم دی ماه برنامه‌ریزی ۱۰ ساله دشمنان را نقش برآب کرد و خط بطلانی برخواسته‌های فتنه‌گران شد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.