سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

مسئول‌نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: حماسه ۹ دی نتایج قابل توجهی از جمله آگاهی، شناخت و بصیرت مردم را در پی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تقویم از یک حماسه می گوید، حماسه ای که نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام رضایی، مسئول‌نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه که میهمان مراسم بزرگداشت ۹ دی در زنجان بود، گفت: حماسه ۹ دی نتایج قابل توجهی از جمله آگاهی، شناخت و بصیرت مردم را در پی داشت.

او افزود: حماسه ۹ دی نشان داد که نظام ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و نظام برای عبور از بحران‌ها، از ظرفیت مردم خود به نحو أحسن استفاده می‌کند.

مسئول‌نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه بااشاره به اینکه در همه سال‌های پس از انقلاب تلاش دشمن دور کردن مردم از نظام است و در همه حوادث این برنامه‌ریزی توسط دشمنان وجود دارد، گفت: نهم دی ماه، انقلاب دیگری در درون انقلاب اسلام است و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ملت ایران هر سال مراسم پاسداشت و نیکوداشت حماسه نهم دی را باشکوه تر از قبل برگزار می‌کنند، افزود: این مراسم آگاهی مجددی برای مقابله با فتنه‌های دشمنان است.

تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهمترین ویژگی نهم دی ماه است.

به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه، امروز مراسمی در حسینیه اعظم زنجان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.