سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی سرپرست جدید فرمانداری لاهیجان

در مراسمی با قدردانی از زحمات ۱۷ ماهه یونس محمودی، فرهاد براتی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری لاهیجان معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین مصطفی پور، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری لاهیجان ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار دل‌ها، با بیان اینکه سیره و منش شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه مدیریت باید الگوی همه مدیران در جامعه اسلامی باشد، گفت: تفکر جهادی می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات و معضلات باشد.

او افزود: مدیران باید در صحنه حضور پیدا کرده و بازدید‌های میدانی داشته باشند، نشستن پشت میز در ادارات و فاصله گیری از مردم به هیچ وجه زیبنده نظام جمهوری اسلامی و ادارات ما نیست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: احساس همدردی مسئولان با مردم، راه گشا است و یکی از مشکلات ما ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان است.

حسین مصطفی پور افزود: اگر امروز می‌خواهیم برای اقتصاد و معیشت مردم کاری کنیم در حین تلاش برای کاهش تحریم، باید از توان و نیروی داخلی هم استفاده کنیم.

او همچنین بر رفع موانع توسعه شهرستان لاهیجان تاکید کرد.

رسول فرخی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار دل‌ها گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سبب ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی یک الگوی جامع و کامل برای همه اقشار جامعه، به ویژه جوانان به شمار می‌رود که باید بیش از پیش این ویژگی‌ها را تبیین کرد و الگوگیری از مدل مدیریتی شهید سلیمانی یک ضرورت برای مدیران است.

او با بیان اینکه مدیران دولتی باید تلاش کنند در حوزه بهره وری، خدمات به مردم ارزان قیمت باشد افزود: افزایش مسئولیت اجتماعی می‌تواند وضعیت مردم را تغییر دهد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان در کنار مسئولیت اجتماعی باید پاسخگوی مردم باشند و برای رفع مشکلاتشان بیشتر تلاش کنند.

رسول فرخی در ادامه خواستار تسریع در پاسخگویی ادارات به استعلامات امور اراضی و مسکن در روستا‌ها شد و از سرپرست فرمانداری لاهیجان خواست این مورد را به طور جد پیگیری کند.

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.