سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره سردار دل‌ها با حضور شاعران و مداحان زرند

یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور شاعران و مداحان زرند و جمعی از مسئولین این شهرستان در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به همت مجمع مداحان شهرستان زرند، سازمان تبلیغات اسلامی این شهرو همزمان با ایام فاطمیه سلام الله علی‌ها و فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادواره این شهیدوالامقام با حضورحجت الاسلام شجاعی امام جمعه، مهندس صادق زاده فرماندارزرند، جمعی از مسئولین این شهرستان و شاعران، مداحان وذاکران اهل بیت علیهم السلام، درحسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار شد.

در این مراسم یکی از شاعران در خصوص سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی سروده خود را قرائت وجمعی از مداحان به ذکر خاطره و روایت گری در خصوص سردار دل‌ها پرداختند.

در پایان این مراسم یکی از مادحین اهل بیت علیهم السلام به مدیحه سرایی ومداحی پرداخت.

در این مراسم حجت الاسلام شجاعی امام جمعه این شهر با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها وفرارسیدن دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سالگرد علامه مصباح یزدی و تبریک یوم الله نهم دی ماه برجسته‌ترین شاخصه این سردار شهید را ولایت مداری عنوان نمود.

او افزود: در کنار همه شاخصه‌هایی که این شهید عزیز داشت، مهمترین شاخصه اش در کنار جهاد فی سبیل الله و عبادات و همه خدماتی که انجام داد ولایت مداری و پایبندی به ولایت فقیه و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مد ظله العالی و دفاع از حریم ولایت بود .

او در ادامه با توجه به حماسه یوم الله نهم دی ماه افزود: نهم دی ماه روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت وتجلی حضور مردم همیشه در صحنه است، یوم الله نهم دی ماه دفاع از حریم ولایت و پیوند میان امت با ولایت است و هرکس در مسیر ولایت قرارگرفت به سعادت می‌رسد ورستگار می‌گردد.

لازم به ذکر است این مراسم با پخش کلیپ در خصوص سردار دل‌ها و توزیع وصیت نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه بود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.