سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه ۹ دی بلوغ فکری ملت ایران را به تصویر کشید

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه سالگرد حماسه یوم الله ۹ دی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این روز نماد وحدت مردم در برابر فتنه آمریکایی بود و بلوغ فکری ملت ایران را به تصویر کشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در این بیانیه آمده است: حماسه مانا و بی نظیر یوم الله ۹ دی که برخواسته از معنویت حاکم بردل‌ها بود، فصل نو و زیبایی را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی گشود و این حماسه بلوغ فکری و سیاسی ملت مسلمان را به زیبایی به تصویر کشید.

این بیانیه می‌افزاید: قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را در این حماسه به خیابان‌ها کشاند و این حرکت اتصالی بود بین مردم و خداوند که برآمده از عقلانیت و شعور ملت ایران بود و تاریخ به خوبی مردانگی مردان مسلمان را که ندای، ولی خود را به گوش جان شنیدند، شهادت خواهد داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌افزاید: مردمان سخت کوش، سرزنده، مهربان و سلحشور باب الرضا (ع) فارغ از هر رنگ و نژادی سیره پاک و موحدانه نیاکانشان را در مسیر نورانی ائمه اطهار پیوند زدند و اجازه ندادند تا چرخ تاریخ بر مدار بی بصیرتی و ناهلی بچرخد و به ندای رهبرشان گوش فرا دادند و ندای رهبر را در غوغای ظلمت زده شیاطین رساتر کردند.

در این بیانیه آمده است: امروز دشمنان این مرز و بوم که جزء غوغاسالاری و هیاهوی واهی هیچ ندارند؛ به خوبی می‌داند که مردم این دیار که طومار پیچیده و چند ملیتی فتنه را در ۹ دیماه ۱۳۸۸ در هم تنیدند با یک اشارت ولی، زیاده خواهان را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و نام و یاد سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از آحاد مردم استان دعوت کرد تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی و همچنین مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ساعت ۹.۳۰ در مصلا‌های شهرستان‌ها حضور پرشوری داشته باشند.

مراسم محوری یوم الله ۹ دی در بجنورد مرکز خراسان شمالی ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه در مصلای امام خمینی (ره) با سخنرانی "حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری" مسوول نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.