سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش محدودیت‌های کرونایی در آفریقای جنوبی

دولت آفریقای جنوبی اعلام کرد دیگر افرادی که با فردی با کرونای مثبت تماس داشته اند مجبور به آزمایش و یا قرنطینه طولانی مدت نیستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت آفریقای جنوبی روز گذشته اعلام کرد: افرادی که با فرد مبتلا به کرونا ارتباط داشته اند دیگر مجبور به تست کرونا و یا قرنطینه طولانی مدت نیستند و فقط باید از لحاظ علایم تا ۸ روز تحت نظر باشند.

در روز‌های اخیر وزارت بهداشت آفریقای جنوبی هم اعلام کرده بود افراد بی علامتی که با فرد مبتلا به کرونا تماس داشته اند فقط باید بین ۵ تا ۷ روز تحت نظر باشند و شرایط فیزیکی آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

وزارت بهداشت آفریقای جنوبی همچنین تاکید کرد تنها افرادی که دارای علایم هستند باید قرنطینه شوند و افراد بدون علامت و یا با علایم خفیف تنها باید در خانه بمانند.

دولت آفریقای جنوبی همچنین از روز گذشته قوانین مربوط به قرنطینه‌های کرونایی را بازنگری کرده و هر گونه امکان قرنطینه در خارج خانه را محدود کرده است.

مسئولان بهداشتی آفریقای جنوبی می‌گویند اکثریت جمعیت این کشور حداقل یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده اند و همکاری مردم در پیروی از قوانین قرنطینه تا حد نیاز به کاهش میزان بستری و مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ کمک کرده است. آفریقای جنوبی بیشترین نرخ واکسیناسون کرونا در بین کشور‌های آفریقایی دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.