سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری: توانستیم ۳ امتیاز حساس برابر سپاهان را بگیریم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد برابر سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد مقابل سپاهان گفت: اگر شرایط تیممان مساعد باشد، می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم. امروز هم علی‌رغم این که بازی روی زمینی بود که از کیفیت خوبی برخوردار نیست، توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم. مطمئنم این پیروزی در ادامه مسیر خیلی به درد ما می‌خورد. در ادامه راه تلاش خودمان را خواهیم کرد تا پرسپولیس را به شرایط آیده‌آلی که خودمان، کادر فنی و هواداران انتظار داریم برسانیم.

او در خصوص انتخاب ورزشگاه امام خمینی اراک به عنوان زمین بی‌طرف برای برگزاری این بازی عنوان کرد: بالاخره این مسئله‌ای بود که مربوط به تیم سپاهان بود و آن‌ها باید در این رابطه تصمیم می‌گرفتند. ما تابع این تصمیم بودیم، اما خدا را شکر برای ما بد نشد و ما توانستیم این سه امتیاز را بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که پیش از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس حرکت وی نشان داد که آمادگی بالایی دارد، گفت: هر موقع اتفاق مثبتی در تیم می‌افتد از دروازه‌بان تا خط حمله  دخیل هستند. خدارا شاکریم که سه امتیاز امروز مزد و تلاش و زحمت تیم ما در ۹۶ دقیقه بود. امیدوارم همین اتحاد را حفظ کنیم تا پایان فصل دوباره قهرمان شویم.

امیری در مورد این که آیا حواشی قبل از بازی انگیزه پرسپولیس را بیشتر کرد، گفت: نه، اطلاعی ندارم. تیم ما زیاد به دنبال این حواشی نیست. ما در این چند سال گذشته فقط کاری که بلد هستیم را انجام دادیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.