سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رژه ناوگان خودرویی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت

رژه ناوگان خودرویی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت با هدف اعلام آمادگی برای مقابله با بحران احتمالی بارش برف برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رژه ناوگان خودرویی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت برای مقابله با بحران احتمالی بارش برف امروز برگزار شد.

مجید عزیزی، نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شهردار رشت گفت: خوشبختانه شهردار رشت در همین فرصت کم دو ماهه توانست نسبت به اورهال ماشین آلات خدماتی اقدام کند که با توجه به احتمال بارش برف اقدامی موثر و حیاتی برای این شهر است.

او بهینه‌سازی و افزایش خدمات به شهروندان را مورد تأکید قرار داد و افزود: حوزه خدمات شهری شهرداری رشت از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا در صورت بارش برف شدید و ایجاد بحران همه مدیران دولتی، حاکمیتی و مجموعه مدیریت شهری زیر سؤال خواهند رفت.

علیرضا تاج شهرستانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم گفت: امیدوارم در صورت شدت بارش برف بتوانیم با یک مدیریت خوب و هدفمند از بحرانی شدن اوضاع و انسداد مسیرها، کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر جلوگیری به عمل آوریم.

محمدرضا شیرزاد، معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز در این مراسم گفت: در مراسم امروز شاهد رژه ۶۵ دستگاه ناوگان خودرویی شهرداری برای مقابله با بحران برف هستیم که از این میان حدود ۱۵ دستگاه از شرکت‌های طرف قرارداد و مابقی جزء ناوگان ماشین آلات شهرداری رشت هستند.

او از تجهیز ماشین آلات سنگین شهرداری رشت به تیغه‌های جدید برف روبی خبر داد و افزود: ۲۰ دستگاه تیغه برف روب جدید خریداری شده است که با احتساب آن‌ها شمار تیغه‌های برف روب شهرداری رشت مجموعا به ۴۰ دستگاه رسیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت به اورهال ۲۰ دستگاه از انواع ماشین‌آلات سنگین شهرداری رشت اشاره و تصریح کرد: از این دستگاه‌ها برای مقابله با بحران بارش برف استفاده می‌شود که شامل لودر، بیل بکهو، گریدر و کامیون‌های سنگین مجهز به تیغه برف روب است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.