سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال چشمگیر یزدی‌ها از نمایش قندخون

تئاتر قندخون با استقبال خوب مردم استان یزد روبه رو و بلیط سانس‌های هشت و ۹ دی این نمایش در کمتر از چند ساعت فروخته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید شهاب الدین حسینی نیک تهیه کننده نمایش تئاتر قندخون از تکمیل ظرفیت روز‌های نخست این نمایش در کمتر از چند ساعت خبر داد و گفت:  سانس نخست نمایش تئاتر قندخون به مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و مطبوعات استان اختصاص یافت.

او ادامه داد: سه شنبه هفت دی نخستین اجرای نمایش قندخون با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری و خانه مطبوعات، ویژه مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و مطبوعات استان یزد در پلاتو پاییز و در سانسی رایگان برگزار شد.

تهیه کننده نمایش قندخون گفت: تخصیص اولین اجرای نمایش به اصحاب رسانه و مطبوعات در پایتخت و بسیاری از استان‌های کشور مرسوم است؛ این در حالی است که تاکنون  در یزد  از این قشر تاثیرگذار  دعوت به عمل نیامده است.

حسینی نیک ادامه داد: تلاش شد نمایش قندخون سرآغازی برای ورود مضاعف نقادانه اصحاب رسانه و مطبوعات به اجرای نمایش در استان یزد باشد. برنامه ای که ضمن ایجاد فرهنگ سازی در بین اقشار جامعه نسبت به تماشای تئاتر، بر افزایش سطح کیفی و بهبود اجرای بازیگران و تحلیل بر محتوای نمایش اجرا شده نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.

تهیه کننده این نمایش راه یافته به دبیرخانه جشنواره بین المللی فجر با اشاره به استقبال عمومی نسبت به قندخون، از پایان فروش بلیط‌های روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه نمایش در این هفته خبر داد و گفت: به محض شروع تبلیغات عمومی، پیش فروش سانس‌های این نمایش آغاز که با استقبال مردم هنردوست و دغدغه‌مند استان مواجه شد و تنها در کمتر از چند ساعت دو سانس هشت و ۹ دی ماه به فروش رفت.

او ضمن قدردانی از استقبال شهروندان، از آحاد اقشار جامعه نسبت به حضور در این تئاتر درام اجتماعی که روایت زندگی بخشی از هموطنان  در شرایط سخت و دشوار اقتصادی فعلی است، دعوت به عمل آورد تا ضمن حمایت از هنر‌های نمایشی، صدا و پشتوانه این هموطنانمان و مطالبه گر بهبود مشکلات و صیانت از حقوق تضییع شده آنان در جامعه باشیم.

نویسندگی نمایش قندخون را لیلی عاج برعهده داشته و این کار به کارگردانی زمان ارکمان، تهیه کنندگی سیدشهاب الدین حسینی نیک و بازی صاحب حائری زاده، سهیلا ستوده نیا و ستاره توانگر میزبان شهروندان یزدی در پلاتو پاییز واقع در بلوار مدرس، بعد از دادگستری، خیابان اندرزگو است؛ خرید اینترنتی بلیط از درگاه www.yazdgishe.ir و هماهنگی و رزرو از طریق شماره تماس ۰۹۱۳۸۴۹۵۳۴۳ اعلام شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.