سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی: برد ارزشمندی برابر سپاهان کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس درباره پیروزی برابر سپاهان گفت: برد خیلی ارزشمندی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است. بازی راحتی نبود، اما با تلاش بازیکنان برنده شدیم.

او افزود: شروع بازی مقداری تحت تاثیر زمین ناهموار و قدرت تیمی حریف بودیم، اما در ادامه روند کارمان خیلی بهتر شد. توانستیم بیشتر توپ را به جریان انداخته و بیشتر همکاری کنیم. روی این همکاری و بازی ترکیبی توانستیم به گل هم برسیم. در نیمه دوم هم موقعیتی به حریف ندادیم. توانستیم بازی را خوب کنترل کرده  و خوب هم ضد حمله زدیم. در مجموع بازی خوبی انجام داده و خیلی تمرکز خوبی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنانم برای بردن این بازی از جان مایه گذاشتند. همه ما و هواداران از تک‌تک بازیکنان تشکر کرده و به خاطر غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند، به همه آن‌ها درود می‌فرستیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. امسال کارمان سخت‌تر از سال‌های گذشته است و ان‌شاءالله دل هواداران را باز هم شاد کنیم.

گل‌محمدی درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس در زمین بی‌طرف گفت: قبل از بازی هم گفتم این یک مسابقه فنی است و بازیکنان ۲ تیم فنی هستند. حیف است این بازی در زمین چمن خوب و ورزشگاه‌های مجهز ۲ تیم برگزار نشود. نمی‌خواهم به ورزشگاه اراک بی‌احترامی کنم، اما واقعا برای دیدار سپاهان و پرسپولیس مناسب نبود. در این زمین بیشتر روی اتفاقات و کار‌های ایستگاهی گل زده می‌شود.

او ادامه داد: بازی از لحاظ کیفی در این زمین تحت تاثیر قرار می‌گیرد، اما به هر صورت برخی مواقع مجبوریم به بازی در چنین زمین‌هایی عجیب و غریبی تن بدهیم. هرچند بازی را بردیم، اما رایی که دادند عجیب و غریب بود و درست نبود. ۲ تیم ورزشگاه‌های مجهز دارند و باید از زمین‌هایشان استفاده کنند. این رای به سود سایر تیم‌های دیگر است و ما از آن ضرر کردیم. برای صدور یک رای باید منافع تمام باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از عملکرد سپاهان در این مسابقه و شکست‌های اخیر شاگردان محرم نویدکیا گفت: سپاهان به عنوان یک رقیب همیشه برای ما قابل احترام است. من نباید درباره حریف صحبت کنم. درگیری‌ها در فوتبال طبیعی است و برخی مواقع چنین اتفاقاتی می‌افتند. در ادامه برای تیم خوب سپاهان آرزوی موفقیت دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.