سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب شکلات پذیرایی برای عصرانه + فهرست قیمت

در این گزارش به بررسی قیمت برخی از انواع شکلات پرداختیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شکلات، مورد استفاده  هر خانواده ایرانی است. در مهمانی‌ها از آن برای پذیرایی استفاده می‌شود و حتی در تهیه دسر کاربرد فراوان دارند.

در این گزارش اطلاعات مربوط به چند مدل  از  شکلات های  موجود در بازار را برایتان جمع آوری کردیم.

شکلات پذیرایی مخروطی سوربن: وزن این شکلات ۳۵۰ گرم است و شکل این شکلات  به صورت کاغذ پیچ است. برای خرید این محصول باید ۶۰ هزار تومان هزینه کنید.  

 

شکلات مغزدار شونیز طلایی: این شکلات در  بسته ۲۰۰ گرمی عرضه شده است. در مرکز شکلات یک مغز فندق کامل قرار دارد و در لایه بعدی یک لایه ویفر شکلاتی مغز فندق را پوشانده است و در آخرین لایه شکلات خالص با تکه‌های ریز مغز فندق دور تا دور شکلات را پوشانده است. قیمت این شکلات ۵۰ هزار  تومان است.

شکلات کاکائویی مغز دار فان وی باراکا:  این محصول از شکلات خالص دارای سه طعم (اسپرسو، نعنا و کرن بری) تشکیل شده و قیمت آن ۶۳ هزار تومان است.  

شکلات مغز دار نانی شیرین عسل: این شکلات در  بسته ۸۰۰ گرمی عرضه می‌شود که در هر بسته ۱۰۰ عدد شکلات قرار دارد. طعم این شکلات کارامل است. قیمت این کالا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.  

شکلات خرگوش شونیز: وزن  بسته این شکلات ۳۳۶ گرم است که طعم آن شیری است که می‌توانید با مبلغ ۷۰ هزار تومان آن را خریداری کنید.

شکلات تلخ ۵۵ درصد سایرو: این شکلات در بسته‌های ۱۲۸ گرمی  عرضه می‌شود و  جزو دسته شکلات‌های تلخ قرار می‌گیرد. هزینه خرید این کالا ۲۵ هزار و ۹۸۰ تومان است.

 

عکس کالا نام قیمت (تومان) 
شکلات پذیرایی مخروطی سوربن 60.000
شکلات مغزدار شونیز طلایی 50.000
شکلات کاکائویی مغز دار فان وی باراکا 63.000
شکلات مغز دار نانی شیرین عسل 49.800
شکلات خرگوش شونیز 70.000
شکلات تلخ 55 درصد سایرو 25.980

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.