سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان خراسانی آغاز شد

لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور با حضور پنج نماینده از خراسان رضوی آغاز شد که سورن موفق شد در گروه خود به عنوان نخست دست یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهری جانداری نایب رئیس بانوان هیات والیبال خراسان رضوی گفت: مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور از این هفته با حضور ۳۵ تیم آغاز شده و مرحله گروهی آن تا امروز ادامه داشت. خراسان رضوی در حالی با پنج تیم در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد که در فصل گذشته جایگاه‌های اول و سومی دسته یک بانوان را از آن خود کرده بود.

وی گفت: تیم‌های سورن مشهد، اوج درگز، خیام بتن نیشابور، ستارگان درخشان و مهر سامان تربت حیدریه نمایندگان خراسان رضوی هستند که در شهر‌های شیراز، ارومیه، رامسر و مشهد به مصاف حریفان خود می‌روند. تیم سورن در گروه هفتم این دوره از مسابقات در مشهد میزبان تیم‌های نفت امیدیه، نمایندگان مازندران و مهاباد بود و موفق شد با غلبه بر رقبای خود به عنوان قهرمانی دست یابد. تیم‌های نفت امیدیه، نام‌آوران قائم شهر و استعداد درخشان مهاباد نیز به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

نایب رئیس بانوان هیات والیبال خراسان رضوی گفت: خیام بتن نیشابور و سورن مشهد تیم‌های خوبی هستند. امیدواریم اگر تا مرحله نهایی با یکدیگر برخورد نداشته باشند، در فینال شاهد یک مصاف تمام خراسانی باشیم.

جانداری گفت: به دلیل مشکلاتی که برای مالک تیم اشتادسازه به وجود آمد، این تیم از حضور در لیگ برتر انصراف داد. در حال حاضر اکثر بازیکنان آن در سورن بازی می‌کنند. دیگر نماینده مشهد نیز به دلیل عدم حمایت اسپانسر آن حاضر به شرکت در رقابت‌های لیگ برتر نشد.

وی گفت: هزینه‌های تیم‌داری سرسام آور است و هیات والیبال خراسان رضوی نیز به دلیل نبود درآمدزایی توان حمایت از تیم‌های لیگ برتری را ندارد.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.