سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بصیرت افزایی راهکار مقابله با توطئه دشمن

فرمانده سپاه عاشورا گفت: داشتن بصیرت موجب می‌شود در روز‌های فتنه بتوانیم حق و باطل را بهتر بشناسیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در همایش بصیرت دانشگاهیان مراغه  با بیان اینکه باید از گذشته‌ها درس عبرت بگیریم گفت: برای تشخیص مسیر حق در زمان فتنه ها، قرآن و احادیث اهل بیت علیهم السلام بهترین راهنما هستند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: شاخص‌های ولایتمداری را امامان معصوم برای ما ترسیم کردند و بر همین اساس مردم بابصیرت ایران هیچگاه در زمین دشمن بازی نکرده اند و با بصیرت خود همیشه گوش به فرمان رهبری هستند.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به برخی تجمع‌های کارگری، صنفی و شغلی افزود: مطالبه گری حق جامعه است و مردم مراقب هستند دشمن از این مطالبه گری‌ها فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف نکند.

وی با بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام و رهبر معظم انقلاب تربیت یافت در عرصه جهادی فردی مهربان و دلسوز برای مردم ایران اسلامی بود و در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد و در این راه به شهادت رسید.

وی با اشاره به گفتگو‌های هسته‌ای ایران با غربی‌ها گفت:گفتگو‌های رفع تحریم‌ها باید هوشمندانه و با بصیرت باشد تا گذشته‌های تلخ  تکرار نشود.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به تداوم فتنه‌های دشمنان از مردم خواست با وحدت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب برای آینده‌ای بهتر تلاش کنند و از مسئولان نیز خواست برای خدمت به مردم روز و شب نشناسند.

در این همایش که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه برگزار شد از خانواده نخستین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی شهید علی کنعانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.