سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی مراکز تلفن سانترال بر روی دستگاه حفاری

از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران دوره آموزشی سانترال مورد استفاده بر روی دستگاه حفاری برای کارکنان رادیومن برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت الله بهرام نژاد کارشناس برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی اداره آموزش شرکت  ملی حفاری گفت: دوره آموزشی به پیشنهاد کارکنان رادیو من برای ۲۵۱ نفر همکاران در دستور کار قرار گرفت و به صورت برخط (آنلاین) به مدت یک ماه با بهره گیری از اساتید مجرب مدیریت فناوری اطلاعات شاغل در اداره مخابرات شرکت اجرایی گردید.

او افزود: افراد شرکت کننده در این مدت در زمینه نصب و راه اندازی کلیه سانترال‌های موجود بر روی دستگاه‌های حفاری، کاهش پارازیت و نویز بر روی خطوط تلفن، سیم کشی مخابراتی خطوط بخش‌های مختلف دکل شامل رئیس دستگاه، کمپانی من، زمین شناس، گلشناس، سکوی حفاری، مخازن و مادلاگینگ آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

بهرام نژاد اضافه کرد: ارتقاء خطوط داخلی و شهری، ایجاد سیستم آیفون، ایجاد اپراتور اتوماتیک، صندوق صوتی و نصب کارت کالر آی دی جهت ثبت شماره‌های ورودی و همچنین ایجاد سیستم پیجینگ، عیب یابی و رفع خرابی‌های مربوط به سانترال‌ها و شناسایی انواع کابل‌های مخابراتی و شبکه‌های رایانه‌ای و پورت‌های مختلف مخابراتی و شبکه‌ای از جمله موارد آموزشی در این دوره بود.

این کارشناش گفت: در این دوره، شناسایی و انجام عملیات‌های فنی بر روی تلفن‌های آنالوگ، دیجیتال، آی پی و سافت فون، آشنایی با برنامه ریزی از طریق رایانه، ارتباط با پرینتر جهت گزارش گیری از تماس‌های ورودی و خروجی سانترال، ایجاد کنفرانس‌های سه تا پنج نفره از طریق تلفن رئیس دستگاه با تمامی خطوط سانترال بر روی دستگاه ارائه شد.

انتهایپیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.