سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران مطرح کرد؛

کارجهادی مولفه اصلی انتخاب مسئولین استان است

جوهری گفت: مدیران استان با کار شبانه روزی در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: ما مکلف به انجام بیانیه گام دوم هستیم و باید در راستای تمامی قسمت‌های این بیانیه حرکت کنیم.

وی افزود: آنچه مقام معظم رهبری در مرحله سوم بیانیه گام دوم انقلاب انتظار دارند تشکیل دولت اسلامی است، که دولت اسلامی با حضور مدیران تراز انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد که کار جهادی مولفه مدیریت آن‌ها باشد، به همین خاطر شاخص‌های ما هم برای انتخاب مدیران در استان تهران همین مولفه‌ها و کارکرد‌ها است.

وی ادامه داد: مدیران استان با کار شبانه روزی در حال تلاش هستند که در این مسیر قدم بردارند تا ان شاءالله ثمرات بهتری را از این مجموعه شاهد باشند.

جوهری در خصوص افتتاح دفتر هلال احمر در شهرستان قدس گفت: تشکر می کنم از کولیوند که با حرکت جهادی بعد از یکماه از حضورشان در مجموعه هلال احمر شاهد افتتاح دفتر این مجموعه در شهر قدس هستیم.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستان قدس ما باید با تلاش مضاعف در شهرستان قدس کمبود‌ها و کسری‌های موجود را جبرا کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به تشکیل قرارگاه خدمات اجتماعی در استانداری تهران گفت: انتظار داریم تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ذیل این قرارگاه خدمات را در حوزه‌های فعالیت خود ارائه دهند، جمعیت هلال احمر ظرفیت زیادی برای خدمات رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف دارد، که امیدواریم با استقرار در مجموعه قرارگاه خدمات اجتماعی شاهد ارائه خدمات بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۸ دی ۱۴۰۰
پس چرا تغییری تو وضع معیشت مردم نشده