سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفات جانی و مصدومیت در پی تصادفات روز گذشته کهگیلویه و بویراحمد

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از ۳۶ کشته و مصدوم در پی تصادفات جاده ای این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد امین نیکویی نژاد مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته اورژانس استان بالغ بر ۱۵۵ ماموریت اورژانسی و اعزام آمبولانس داشته است گفت: از این تعداد ۱۱۳مورد در بویراحمد و دنا، ۲۸ اعزام در کهگیلویه و در ۱۴ ماموریت اورژانسی نیز در شهرستان گچساران و باشت  پرسنل اورژانس ۱۱۵ در پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای ارائه خدمت کردند.

او اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته محورهای مواصلاتی شهرستان های بویراحمد و دنا قربانگاه ۶ فوتی بر اثر تصادفات جاده ای بوده است.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به اینکه ۲۰ مورد تصادف در بویراحمد و دنا ، ۳ مورد در کهگیلویه و ۱ مورد تصادف در گچساران، در مجموع  ۳۰ مصدوم برجای گذاشت، عنوان کرد: ۶ کشته و ۳۰ مصدوم مهمترین اعزام های اورژانس هوایی و زمینی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است .

نیکویی نژاد در تشریح جزئیات برخی از این  این حوادث تصریح کرد: در لوداب و در ابتدای تونل ارتباطی  محور پاتاوه به دهدشت، تصادف پژو و وانت سایپا ۲ فوتی و ۴ مصدوم برجای گذاشت که این حادثه در ساعت ۱۱ پیش از ظهر روز گذشته باعث شد تا آمبولانس های زمینی و بالگرد اورژانس هوایی به محل اعزام شوند.

او با اشاره به تصادف منجر به فوت یک خانم ۴۲ ساله بر اثر واژگونی خودرو عنوان کرد: در ساعت یازده و ۱۲ دقیقه روز گذشته در محدوده تنگ کناره ، واژگونی خودرو ۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان در ادامه افزود: تصادف سمند و پژو پارس بین تونل ۵ و ۶ محور یاسوج به اصفهان ۲ فوتی و ۳ مصدوم در ساعت ۷ صبح امروز بر جای گذاشت.

او در پایان بیان کرد: این آمار ها در حوزه پیش بیمارستانی بوده و بدون شک این حوادث می تواند باعث فوت های ثانویه، ناتوانی و معلولیت ها و   از دست دادن منابع انسانی جوان و کارآمد در استان و کشور شود و تبعات اقتصادی، اجتماعی و روانی متعددی را بر جای می گذارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.