سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ دستاوردهای شهید سلیمانی یک رسالت مهم است

فرمانده سپاه کهگیلویه گفت: مسیر درس‌ آموز مکتب شهید سلیمانی باید به‌ عنوان الگو برای نسل جوان در راستای ترویج این مکتب تبیین شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ حمزه محقق زاده فرمانده سپاه کهگیلویه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام حسین و عاشورا است گفت: می طلبد دستگاه های فرهنگی و آموزشی نسبت به تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان توجه ویژه داشته باشند.

او اخلاص و ولایت پذیری را مهمترین درس از مکتب سلیمانی دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی دستاوردهای زیادی برای جهان اسلام با استفاده از نهضت مقاومت ایجاد کرده است.

محقق زاده تصریح کرد: شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها خدمات و اقدامات برجسته ای برای نظام اسلامی به ارمغان آورد و امروز حفظ دستاوردهای شهید سلیمانی یک رسالت و وظیفه مهم است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

او اضافه کرد: مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت پایگاه امام خمینی ره بسیج شهر دهدشت امروز چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در حسینه گلزار شهدا برگزار می شود.

محقق زاده افزود: ایام  ۹ تا ۱۹ دی ماه در تاریخ ایران را «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» دانست و گفت: بقا و استمرار نظام دینی مستلزم بزرگداشت ایام‌ الله‌ ها و این گرامیداشت ها تذکر و عبرت آموزی است.

او تصریح کرد: حماسه عاشورایی، مردمی و ماندگار ۹ دی ۱۳۸۸ یوم‌الله واقعی و تجلی عینی دست قدرت الهی و شکستن فتنه پیچیده استکبار و در راستای صیانت از نظام اسلامی بود.

شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه ۴۱۸ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.