سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه و بودجه کشور از پروژه‌های راه سازی سیستان و بلوچستان بازدید کرد

نوربخش عسکری معاون تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان پروژه‌های راه سازی استان بازدید کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان؛ عطاءاله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  در حاشیه  بازدید از پروژه های راهسازی استان گفت: کل محور‌های مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون در این مسیر‌ها ۳۴۰ کیلومتر بزرگراه به بهره برداری رسیده است.

عطاءاله اکبری گفت: این اداره کل به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای، کاهش تصادفات و همچنین صیانت از مزیت ترانزیتی استان در حال حاضر احداث ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه و ۱۰ کیلومتر راه اصلی را در دستور کار ویژه قرار داده است.

وی گفت: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سالجاری۵۰ کیلومتر باند دوم در استان آماده افتتاح و بهره برداری شود.

  معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر از بزرگراه‌ها و راه‌های در دست احداث در محور‌های زابل_ زاهدان، زابل_ زهک، زاهدان_ بیرجند و همچنین سه راهی دشتک_ تله سیاه و پل نهراب بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.