سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج نخست بارشی جنوب خوزستان را فرا گرفت

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: موج نخست بارندگی بخش‌های وسیعی از جنوب خوزستان را فرا گرفته و در موج دوم نیز احتمال بارش در حوزه دز وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان می‌گوید بارش باران از دیشب در رامهرمز، هندیجان، آغاجاری، ماهشهر، امیدیه، بهبهان، آبادان و خرمشهر آغاز شده و از صبح امروز در دزفول، گتوند و اهواز تداوم پیدا کرد.

او با بیان اینکه موج اول بارندگی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بیشتر مناطق جنوب، جنوب شرق و شرق خوزستان را در بر می‌گیرد گفت: در حوضه‌های مارون و کارون بارش‌های خوبی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته سبزه زاری موج اول بارندگی روز‌های جمعه و شنبه فروکش کرده و موج دوم به صورت فراگیر از شنبه شب در استان خوزستان فعال خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی یادآور شد که با فعالیت موج دوم احتمال بارندگی در حوضه دز نیز وجود دارد، اما نقاط جنوبی و شرقی هسته‌های بارش هستند.

پیشتر حوزه رودخانه دز یکی از حوزه‌های جدید تنش آبی به دلیل خشکسالی معرفی شده بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان افزود: بارندگی تا سه شنبه هفته آینده ادامه دارد و با توجه به وضعیت هر شهر احتمال آبگرفتگی هم وجود دارد.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.