سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۹۶ درصد از خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۹۶ درصد از خانوار روستایی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های گازرسانی به روستا‌ها در شهرستان خلخال گفت: از کل روستا‌های استان تعداد یک هزار و ۴۲۷ روستا که معادل ۹۶ درصد از خانوار روستایی استان را شامل می‌شوند از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌باشند که با اتمام گازرسانی و بهره برداری از ۷۷ روستای دیگر نیز در آینده نزدیک میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

او با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری استان گفت: همه شهر‌های استان اردبیل به شبکه گاز سراسری متصل و ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه تعداد ۵۵ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده و ۱۰ هزار و ۵۵۲ اشتراک جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی به مشترکان گاز استان افزوده شده است.

اسماعیلی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با بهره برداری از ۱۰ روستای دیگر این شهرستان تا پایان امسال تعداد روستا‌های برخوردار از گاز در این شهرستان به ۱۰۲ روستا خواهد رسید و کار اجرایی و مطالعه چندین روستای دیگر در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است استان اردبیل طی سال‌های اخیر با جهش در توسعه شبکه‌های گازرسانی به عنوان یکی از استان‌های مطرح در حوزه گازرسانی به روستا‌ها واقع شده و در زمره استان‌های سبز قرار دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.