سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبودی بیش از ۵۸ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیش از ۸۵ هزار و ۱۸۴ بیمار کرونایی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پنج روز گذشته فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد نبوده و  شمار قربانیان این بیماری در استان همچنان هزار و ۴۱ تن است.

او افزود: هم اکنون ۱۱۶ تن در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۴۱ بیمار مبتلای قطعی و هفت بیمار نیز به دلیل  وخامت حالشان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه  خدمات درمانی دریافت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ۴۸۲ نمونه تست ‌PCR دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی در شهرهای یاسوج و دهدشت ۲۴ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد: تاکنون یک میلیون و سی هزار دُز انواع واکسن در نوبت‌های اول، دوم، سوم و یادآوری علیه بیماری کرونا به مردم کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده است.

او با اشاره به شیوع سویه امیکرون ویروس نوع جدید بیماری کرونا در کشور گفت: مردم هر چه سریع تر برای تکمیل واکسیناسیون خود به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه کنند تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم تا موارد شدید بیماری و فوت در استان رخ ندهد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.