سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری دعانویس کلاهبردار در اصفهان

رمالی که در ازای دعا برای رفع بیماری پدرخانواده، از این خانواده ۲۵ میلیارد ریال دریافت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وصول پرونده کلاهبرداری به دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک زن رمال از خانواده وی، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ حسین ترکیان با بیان اینکه پدر شاکی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری بود گفت: با طولانی شدن بستری، خانواده وی به یک زن رمال و فالگیر متوسل می‌شوند که ادعا می‌کرد، می‌تواند با دعا کردن مشکل بیماری پدرش را رفع کند.

وی گفت: این رمال با ترفند موفق شده بود در مدت دو سال به صورت تدریجی ۵ میلیارد ریال طلا و ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد از خانواده شاکی کلاهبرداری کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از شناسایی محل سکونت رمال در یکی از محله‌های شهراصفهان و هماهنگی با مقام قضایی، فرد کلاهبردار را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه این زن پس از مشاهده مدارک و مستندات پرونده، به کلاهبرداری از این خانواده اعتراف کرد گفت: این زن از مدت‌ها قبل با این خانواده آشنا بوده و برای گرفتن فال قهوه به خانه آن‌ها رفت و آمد داشته است.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.