سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران شش فیلم طی امسال در سینما‌های کرمانشاه

رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران شش فیلم طی امسال در سینما‌های استان خبر داد و گفت : بیش از ۵۲ هزار نفر از این فیلم‌ها بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پژمان خسروی پور رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به رونق نسبی سینما‌های استان در امسال گفت : خوشبختانه با توجه به انجام واکسیناسیون کرونا و بهبود وضعیت کرونا در کشور، امسال نسبت به سال گذشته شاهد استقبال و رونق سینما‌های استان بودیم.

او گفت : در ۹ ماهه امسال بیش از ۵۲ هزار نفر از فیلم‌های اکران شده در سینما‌های استان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال عملا افزایش پنج برابری داشته است.

خسروی پور افزود: پارسال با توجه به تشدید وضعیت کرونایی و تعطیلی‌های طولانی مدت سینما‌های استان تنها حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از فیلم‌های اکران شده در سینما‌ها بازدید داشتند.

رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: امسال توانستیم بیش از ۲۷۰۰ سانس اکران فیلم داشته باشیم و این درحالیست که پارسال تنها ۹۸۰ سانس اکران داشته ایم.

خسروی پور رقم فروش فیلم‌های اکران شده در سینما‌های استان در امسال را بیش از ۸۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: سینما‌های استان در مدت مشابه پارسال تنها حدود ۱۲۸ میلیون تومان فروش داشتند.

این مسئول با اشاره به اکران شش فیلم دینامیت، گشت ارشاد ۲، قهرمان، درخت گردو، هفته‌ای یک بار آدم باش و منصور در سینما‌های استان در امسال گفت: اکران فیلم منصور همچنان ادامه دارد، اما تا به اینجای کار "دینامیت" توانسته بیشترین میزان فروش را از آن خود کند.

رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این فیلم ۷۸۰ سانس در سینما‌های استان اکران شده و بیش از ۲۱ هزار نفر در استان از این فیلم بازدید کردند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.