سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد:

حساب مالی واحد‌های بزرگ تولیدی به استان بازگردد

مهران فاطمی گفت: واحد‌های بزرگ تولیدی که جز آلایندگی برای استان ندارند، از خدمت رسانی محروم خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست شورای بانک‌های استان، گفت: واحد‌های بزرگ تولیدی استان، منابع مالی خود را در بانک‌های خارج از استان برده و بر این اساس کارگروه اقدامی تشکیل و پس از بررسی دقیق، به این واحد‌ها برای بازگرداندن حساب‌های مالی به استان تذکر داده شود. 

او ادامه داد: چنانچه این شرکت‌ها در انتقال حساب‌های خود به استان تعلل کنند طبق مصوبه کارگروه اقدام و مطابق با قانون از ارائه خدمات در استان محروم خواهند شد.

استاندار یزد گفت: گردش مالی حساب‌های این واحد‌های تولیدی و شرکت‌های بزرگ از گردش مالی کل استان بالاتر است، بنابراین وجود حساب‌های این شرکت‌ها می‌تواند در بهبود گردش مالی بانک‌های استان موثر باشد. بدون تعارف می‌گوییم این شرکت‌ها که از خدمات استان استفاده کرده و چیزی جز آلایندگی برای استان ندارند، از خدمت رسانی محروم خواهند شد.

فاطمی ادامه داد: این موضوع سبب شده، شکل توسعه در برخی از شهرستان‌ها به صورت چشمگیری متفاوت نشان دهد.

 او تحول اقتصادی را نیاز مبرم استان عنوان کرد و گفت: رویکرد امروز اقتصاد استان توجه به صنایع هایتک، دانش بنیان و تکنولوژی‌های جدید است و بانک‌ها باید در رسیدن به این هدف یاری گر باشند.

استاندار بر حمایت از بانک‌ها برای دریافت مطالبات تأکید کرد و گفت: انتظار داریم بانک‌ها نیز با اجرای سیاست‌های اقتصادی استان تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.