سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی کشتار ۲۱۰۰۰ راس دام پرواری روستایی در خراسان شمالی

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان شمالی از پیش بینی خرید و کشتار ۲۱ هزار راس دام پرواری روستایی در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد محمدزاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: خرید دام‌های پرواری نر در یکی دو هفته گذشته آغاز و امر کشتار آن نیز از ابتدای هفته شروع شده است.


بیشتر بخوانید 


او گفت : از زمان شروع طرح تاکنون سه هزار و ۵۰۰ راس بره نر پرواری روستایی کشتار شده است.

محمدزاده گفت : پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۲۰ هزار راس بره نر روستایی خریداری شود.

او گفت : علاوه بر آن خرید گوساله نر پرواری نیز در دستور کار قرار گرفته که پیش بینی می‌شود تا زمان مذکور ۱۰۰۰ راس دام خریداری شود.

او گفت : هرکیلوگرم بره نر زنده با قیمت ۶۲ هزار تومان خریداری می‌شود که ۵۳ هزار تومان به صورت نقد پرداخت و به ازای ۹ هزار تومان نیز ۱.۷ کیلوگرم جو در اختیار دامدار قرار داده می‌شود.

او گفت :  هرکیلوگرم گوساله نر زنده نیز با قیمت ۵۹ هزار تومان خریداری می‌شود که ۵۰ هزار تومان به صورت نقد پرداخت و به ازای ۹ هزار تومان نیز ۱.۷ کیلوگرم جو در اختیار دامدار قرار داده می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تاکیدکرد: در حال حاضر قیمت دام زنده در بازار ازاد کمتر از نرخ خریدی است که توسط جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.