سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنگ مرزی زابل بیش از یک تن موادمخدر کشف کرد

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف بیش از یک تن موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی زابل خبر داد و گفت: در بازرسی از محل نیز چهار قبضه سلاح جنگی، سه تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه نیز کشف شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار احمد علی گودرزی  فرمانده مرزبانی انتظامی کشور  گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور رسیدند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت:با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی زابل در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و موفق شدند، محموله موادمخدر را توقیف کنند.

سردار گودرزی گفت: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزداران، با رها کردن محموله موادمخدر متواری و مرزبانان موفق شدند در بازرسی از محل چهار قبضه سلاح جنگی، سه تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه، به همراه یک تن و ۶۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۶۹۹ کیلوگرم مرفین، ۲۶۷ کیلوگرم هروئین، ۲۵ کیلوگرم شیشه، ۱۰ کیلوگرم شیره تریاک و ۶۴ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  گفت: شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

وی گفت: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.