سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ دارنده سلاح‌های غیرمجاز در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۱۶ سارق و دارنده سلاح غیرمجاز در طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:مأموران انتظامی و تخصصی این فرماندهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، با محوریت پلیس پیشگیری، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان را در جهت مقابله با سارقان و هنجارشکنان در دستور کار قرار دادند و محل اختفای ۱۶ سارق سابقه‌دار و دارنده سلاح غیر مجاز را در ۴۸ ساعت شناسایی کردند که به دستگیری آن‌ها ختم شد.

او افزود: در بازرسی از محل اختفای سارقان، ۲ قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۷۸ متر کابل برق سرقتی همراه با قیچی، ۶ کیلو مواد مخدر از نوع گراس کشف و ضبط گردید، و ۲ باب انبار ضایعاتی نیز به دلیل خرید مال مسروقه پلمب گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در بازجویی با پلیس به ۲۹ فقره انواع سرقت شامل؛ کابل برق، داخل خودرو، منزل همچنین نگهداری سلاح غیر مجاز اعتراف کردند، بیان کرد: علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

به گفته سرهنگ زلقی این طرح باهماهنگی قضایی، توسط کلانتری‌های ۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۸، پاسگاه ابوشانک و باهمکاری یگان امداد و پلیس اطلاعات در سراسر شهرستان صورت گرفت.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.